Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2012 09:46 - Rudi, Duli, Muden & Kukushef - Mene ne, Maybe!
Автор: musicairplay Категория: Музика   
Прочетен: 2355 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2012 09:51


image

Най свежарският летен хит
Мене не, Maybe

Токова е всеобщото мнение на тълпата от фенове за дебютния клип на Rudi, Duli, Muden & Kukushef - Мене не! Maybe

Промоцията на клипа се състоя в столичнит Planet bar de Luxe Sofia, пред захласнатите погледни на фенки и няколко киселяци от Велико Търново, Плевен и София

Генгста шитеца е нещо чуседно... възпяват от рап квартета, мятайки крачоли из българското черноморие и по пустите софийски улици.

Но стига приказки, чуйте песента и споделете ако ви е харесала. Мене не, Maybe



 



Тагове:   2012,   Rudi,   Duli,   muden,   kukushef,   mene ne maybe,   руди,   Дули,   Муден Кукушев,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: musicairplay
Категория: Музика
Прочетен: 35408
Постинги: 15
Коментари: 3
Гласове: 7
Архив